My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Craneberry glow

Dette er en lakk fra Maybelline som jeg bestilte fra Beauty Rocket, og jeg kan ikke si fargen imponerte meg da jeg så flaska. Det så ut som en tam burgunder. Uansett måtte jeg jo gi den en sjanse, og mine fryktelige tanker svant hen :) Fargen var mye penere på neglene enn i flaska, og den var veldig fin å påføre. Trengte bare to strøk for å dekke skikkelig. Selvsagt klarte jeg å komme borti noe før lakken var tørr, men jeg orket ikke å gjøre om det siden det var sent på kvelden.


This is a Maybelline polish bought form Beauty Rocket (link under 'Butikker'), and the color in the bottle didn't impress me much. Luckily the color improved when it came on the nail, and I was a bit relieved :) Unfortunately I had to bump into something before the polish dried.

2 kommentarer:

neglelakkmani.com sa...
8. april 2009 kl. 07:50

Den har jeg også, fikk den i en lot. Tipper jeg kommer til å bruke den som base for layering med glitter og lignende.

Kiu sa...
29. september 2010 kl. 15:49

Amazing post!
I'm a big fan of ur posts!

By the way, as you love nail polish as much as I do, check out these NEW three nail polish on Ebay.com.

They're on PROMO , LESS THAN $1!!
Dont miss it!!!
A.H. Nail Polsih Limited Ed. Exclusive on Ebay.com ONLY $0.99