My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Svart og lilla

Denne manien er Color Clubs Where's the soiree med China Glaze Harmony over. Kjøpte denne fra color club da jeg leste at den var heldekkende på ett strøk ( motsetning til ChG Liquid leather som trenger tre). Mulig det er min amatørmessige påføring som gjør det, men jeg synes det er vanskelig å få den til å dekke helt med bare ett strøk. Det vises ikke så godt på dette bildet med mønstret over, men det svarte ble litt ujevnt. Så hvis jeg skulle hatt kun svart lakk uten noe over, ville jeg sikkert gått for to strøk for sikkerhets skyld. Men som sagt: helt greit med ett strøk når jeg har konad over. Får se hvordan det går neste gang den skal brukes :)

Brukte forresten plate m70 til mønstret. Det er en av de nye platene som kan bestilles hos Konad nail art.


This is Color club's Where's the soiree with ChG Harmony. It's most likely my application, but I didn't think WTS covered 100% in one coat. It doesn't show with the konad over, but it's a bit uneven. If I wore the black polish alone, I probaly would use two coats just in case. Maybe it gets better the next time ;) Used one of the new plates (m70) for the konad design.

5 kommentarer:

neglelakkmani.com sa...
25. mars 2009 kl. 01:48

Så fint! Jeg har litt dårlig samvittighet siden jeg ikke har brukt de nye platene enda, de er jo så utrolig fine. :)

Anne Karin sa...
25. mars 2009 kl. 01:57

Takk :) De nye er kjempefine ja! Nesten så jeg sitter 'elle melle' når jeg skal velge et motiv. Det er så vanskelig å bestemme seg :D

Amabile sa...
25. mars 2009 kl. 11:49

Nice combination! I ordered CC Where's the Soiree few weeks ago, it should come any day now. All blacks I've tried have not been opague enough so I'm expecting a lot of this one. Two coats is not bad, after all.

Anne Karin sa...
25. mars 2009 kl. 15:49

Thank you :D I like the combination too. WTS is much more opaque than GhinaGlaze Liquid Leather (wich is my other black ant takes three coats :( ), and i believe a better application solves the problem. The Nailphile's picture is just one coat too, and it looks much better than mine :)

Anonym sa...
27. mars 2009 kl. 17:49

Snyggt!