My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Shower together

Dette var den manien jeg opprinnelig tenkte å ha til valentines, men jeg ble ikke fornøyd så jeg tok den av... Det er to strøk med China Glaze shower together (litt tynn og rennende konsistens, så tre strøk er best. Ihvertfall hvis du legger på tynt) med NYC blue ave over. Var fornøyd helt til jeg hadde på NYX-lakken. Jeg har jo sett så mange fine bilder av flaklakkene til Nfu-Oh, så dette måtte jeg prøve. Siden lakken heter BLUE ave hadde jeg jo håpet på blå flak, men disse var mer grønn og rosa enn blå. I tillegg var det ikke nok flak i lakken. Mener jeg hadde to strøk på bildet. Ble skikkelig skuffet, og det blir sikkert lenge til denne brukes neste gang.


This is ChG shower together with NYX purple ave over. I really liked the ChG, but was not happy with the NYX. The flakies wasn't blue enough and they were too sparse. Think I have two coats on in the picture. I took it off right after the picture was taken.

0 kommentarer: