My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Revvvolution og Fashion addict

Denne manien hadde jeg en kveld tidligere da jeg skulle på 25 års dag til en venninne. Selvsagt ble jeg syk og måtte avlyse, men neglene skinte like fint likevel :) Begge disse er fra Color Club, og tilhører to av de siste kolleksjonene som har kommet ut. Den svarte heter Revvvolution (ikke skrivefeil) og den lilla er Fashion Addict. Begge fargene er to strøk, og jeg mener å huske at de var greie å legge. Resultatet taler for seg selv :-D Digger disse hololakkene. Konadtrykket er fra plate m69 og jeg brukte svart lakk fra Konad. Den andre hånden var akkurat lik, men det slo meg akkurat nå at det hadde sikkert vært kult med omvendte farger.



My party mani! I got sick, so I didn't go to the party, but my nails had their own little disco anyway *lol* This is Revvvolution and Fashion Addict from Color Club. Two coats and easy to apply (if my mind remember correct). Used konad black polish and plate m 69 om my ringfinger. My right hand was exacly the same, but i suddenly hit me thad reverse colors had been fun :)

0 kommentarer: