My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Prize winning mare

Denne hører til China Glaze sin høstkolleksjon Rodeo Diva, og var en av de første fargene jeg bestilte fra H2T. Har brukt den en gang før, men det var før jeg begynte med denne bloggen så jeg tenkte selvsagt ikke på å ta bilde av den. SÅ en dag her fant jeg ut det var på tide å ha den på igjen.

Dette er en brunfarge jeg liker veldig godt fordi den er ganske kjølig, men jeg føler meg ikke som en premiert hoppe av den grunn *lol* Helt grei påføring og dekker helt ved to strøk. Her er bilde i dagslys.


Med blits


Dagen etterpå fant jeg ut at jeg ville prøve med litt konad, så her har jeg brukt plate m9 og ChG Magical. Avsluttet med et strøk av Sinful Colors #79 Opal glitter for litt ekstra bling :)


Prize winning mare came out with China Glazes fall collection Rodeo Diva and was one of the first polishes I bought from h2t. I haven't used it for a while, so I figured it was time to do something about that. I really like this cool brown, and it's opaque at two coats. Had no problem with the applicaton. First picture is taken in daylight (overcast) and the second with flash. On the third I used image plate m9 and ChG magical, and topped it of with Sinful colors #79 opal glitter for some extra bling.

1 kommentarer:

santoshi sa...
1. mars 2009 kl. 13:30

very nice.