My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

NYX Jungle

Endelig litt fra meg igjen. Har vært mye som har skjedd, samt at vi har vært syke med oppkast alle fire.

Så... Etter mange bilder om NYX Jungle måtte jeg jo bare ha den. Den er en grønn/blå duochrome, men siden det er litt lite med sollys her enda så blir det litt vanskelig å få tatt fine bilder der du ser fargene skikkelig. Det jeg ikke likte med denne lakken var at den var veldig gjennomskinnelig. Tålmodigheten er ikke alltid på topp, og derfor liker jeg best lakker som trenger to strøk, og ikke fire som denne. Det komiske er at jeg blir mer og mer unøyaktig for hvert lag jeg legger, og ender opp med å måtte renske opp ganske mye til slutt. Som om ikke å legge fire strøk var jobb nok liksom... *lol* Men fargen er uansett fin da :D


It's been a few days, but much have happened and we've been sick. So... After a lot of pictures in other blogs, I decided I had to get this one. It's a beautiful blue/green duochrome. The downside is that I had to use four coats to get it opaque. I really don't have the patience for that, and I get sloppier by each coat.

2 kommentarer:

CrazyNails sa...
21. mars 2009 kl. 22:22

Hur fint som helst!!!

Anne Karin sa...
22. mars 2009 kl. 01:50

Takk :D