My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Green-wich village

GWV er min andre OPI, men denne imponerte ikke nevneverdig. Foretrekker forsatt andre merker over denne. Fargen er kjempefin, men den er veldig gjennomsiktig og man bør ha 3 eller 4 strøk. Jeg ble vel litt ivrig/utålmodig med påføringen og hadde på tre tykke lag. Resultatet ble desverre deretter, og jeg hadde bobler på så godt som alle neglene. Skal prøve litt tynnere strøk neste gang. Konadtrykkene ble også dårlige. I tillegg til den crappy påføringen var jeg både trøtt og lei, så derfor ble konaden gjort i hastverk (og kun på en hånd..). Brukte China Glaze Cherish, etter å ha blitt inspirert av Neglelakkmani :)




This is my 2nd OPI, but I'm not blown away yet. Still prefer other brands like Misa. The color is a true green and I like it a lot, but it's very translucent. You need 3-4 coats to get it opaque. I went a little overboard and slapped on three thick coats. You can see the result in the 2nd picture... A lot of bubbles on every nail. Next time I'll try with three thin coats and a bit more patience. The crappy Konad was done with ChG cherish after I got inspired by Neglelakkmani :)

2 kommentarer:

Anonym sa...
22. mars 2009 kl. 15:47

Hej! Vilken fin blogg du har, har precis hittat den och jag kommer fortsätta att läsa den. Var brukar du köpa mönsterplattorna från Konad? Jag har tidigare handlat av Nagelbolaget, men nu såg jag att det kommit nya fina plattor som inte finns hos dom. Såg att du använt m64, och den är otroligt fin, var köpte du den? /Emelie

Anne Karin sa...
22. mars 2009 kl. 16:27

Hei! Glad for at du liker bloggen min :D Jeg har kjøpt plater fra både Nagelbolaget, Nail supplies wholesale og Konad nail art. De har best utvalg på Konad nail art, men Nail supplies wholesale er billigst. Kjøpte plate 64 her: http://www.nailsupplieswholesale.com/m64-konad-image-plate.html