My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

VIII

Dette er en mani som er noen dager gammel, men som ble hoppet over til fordel for valentinesmanien. Detter er altså China Glaze VIII, og den beskrives som aubergine. Det er en veldig mørk lilla som ser nesten svart ut inne. Er et fint alternativ til svart siden den ikke er like hard. Mener å huske at jeg ikke hadde noen problemer med denne, og jeg tror dette er to strøk. Klarte meg med ett på prøveneglen min (juksenegl limt på fyrstikk :-P ), men det ble litt tykt. For å friske opp litt brukte jeg plate m63 og OMG eller IDK.


The color of China Glaze VIII is best described as eggplant, and I think it was a two coater even though I only needed one coat for my tester (which is a fake nail on a toothpick *lol*). Spiked it up a bit with konad plate m63 and ChG OMG or IDK (can't remember)

0 kommentarer: