My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Pakke!!

I dag kom endelig pakken min fra Beauty Rocket! Nå har jeg ventet i 2 uker, så jeg trodde den hadde kommet bort i posten. Grunnen til forsinkelsen var at den har blitt åpnet i tollen, og slike ting tar tid må man vite. Jeg hadde alt på det tørre, så det ble ingen ekstra penger til noen der nei *ler ondskapsfullt*. Så nå er jeg tolv lakker rikere :D
Har bare positive ting å si om butikken foreløpig, og de var veldig kjappe til å sende ut :) Og ikke noe å si på prisene heller, spesielt sammenlignet med norske/skandinaviske priser.

Finally!! After two weeks in the mail, my package from BeautyRocket arrived :) It had been opened by customs, so this explains the long wait. Customs is not he fastest place in this world... :-P It sailed right through since the value was under 200 NOK. I recommend this shop, especially for us Scandinavians with high prizes and poor selection in polish ;)

0 kommentarer: