My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Misa Ur Beautiful

Først må jeg bare fortelle for et sjokk jeg fikk da jeg åpnet den siste pakken fra h2t. "Mai gådd, har jeg virkelig bestilt denne?" var vel den første tanken som gikk gjennom hodet. Jeg kan ikke huske at jeg sjekket ut denne på nailgal, og bildene på h2t er kankje ikke de aller beste, så jeg trodde jeg fikk en litt mørkere og dusere farge. Ur beautiful er vel kanskje i nærheten av det som kalles Hot Pink, bare ikke fullt så hot :) Jeg måtte jo prøve den selv om fargen ikke var mitt førtstevalg, og jeg jeg ble gledelig overrasket! :D ikke bare var fargen bedre enn jeg hadde trodd, men påføringen var som en drøm. Konsistensen var helt perfekt, hverken for tynn eller for tykk, og ett strøk holdt. Den var desidert den beste av de ca 50 lakkene jeg har. Dempet den knalle fargen med svart konadlakk og plate m64.

0 kommentarer: