My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Litt sent ute, men her er den...

Pleier ikke å markere valentinsdagen, men ble litt inspirert av alle bildene jeg så rundt omkring. Så her er min versjon. Utgangspunktet mitt var Color clubs Buff & natural og hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe mer med den. Fargen har et svakt rosaskjær og lakken er fortsatt ujevn etter tre strøk (er det det de caller chalky på engelsk tro?) Men den ble litt tam, så derfor måtte jeg frem med konaden.


Noen minutter senere ved hjelp av plate m3 og ChG Joy så ble resultatet slik:


Jeg har litt problemer med plassering av motivet, så derfor blir alle trykkene litt så som så.

A bit late to the party, but this is my valentines mani. I don't celebrate valentines, so this mani just got a day of shopping at H&M and IKEA *lol* It's ColorClub's Buff and natural and I used ChG Joy and plate m3 for the konad. The CC is three coats and a bit tricky to apply.

0 kommentarer: