My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

L8R G8R

Enda en lekker hololakk fra China Glaze. Denne fargen forbinder jeg med vår, og jeg kommer helt sikkert til å bruken den mye i sommer. Godt med litt friske farger :D Som de andre hololakkene jeg har så er også denne litt rennende, men den dekker helt på to strøk. Det første bildet er tatt i dagslys, og det andre med blits to dager senere. Det er derfor lakken er så stygg. Irriterer meg at jeg ikke kan bruke neglelakk en hel dag uten at det flasser av. Neglene mine er så myke at neglelakken slipper når neglene bøyes, og hololakkene er de verste til å slippe.


Svart konadlakk og plate m64


Neglebåndene mine er fortsatt überstygge, men de er bedre enn hva de var for et par uker siden.

Another holographic polish that I love! This color says spring to me, and I can't wait until the snow disappears ;) This polish (like all the other holos) are a bit on the runny side, but opaque in two coats. The first image is taken in daylight, the other with flash. And I'm sorry about the chipping on the last picture. I know that it loks awful, but this is what my polish looks like after tree days of wear.

5 kommentarer:

Delirium~ sa...
23. februar 2009 kl. 12:51

Tenkte jeg bare skulle tipse deg om NailTek hvis du ikke har hørt om det før. Det er mange med "negler som dine" som sverger til NailTek II. Fåes kjøpt på ebay for egentlig en ganske snill sum penger.

Skjønner nemlig at den flassingen må være utrolig irriterende! :D

Amanda sa...
23. februar 2009 kl. 15:23

:-O What a great job you did with the Konad!!! Beautiful mani!

Anne Karin sa...
23. februar 2009 kl. 23:18

Delirium: Tusen takk for tipset, men jeg har brukt nailtek II i 1,5 mnd uten at jeg merker noen stor forskjell. Neglene fliser seg fortsatt opp, men de har ikke blitt verre heller. Får vel bare være tålmodig og håpe på at det gir seg etterhvert :) Lønner det seg å bestille den på Ebay forresten? Har bestil mine to nailtek (base og overlakk) på H2T.

Amanda: Thank you :D I've had the polish on for 3 days when I took the picture, so that's why it was so chipped. Nailpolish just don't want to stay on my nails for very long...

Delirium~ sa...
24. februar 2009 kl. 12:03

Hm, synd at du allerede har prøvd og feilet med den. Jeg sjekket etter den på ebay og på h2t. Hvis du likevel skal ha noe fra h2t og bestiller opp til tollgrensa blir det helt klart billigst derfra. Hvis du bare skal ha nailtek viste ebay seg som rimeligste.

Da er jeg redd jeg ikke har noen andre gode råd :D Kanskje du får se hva damene på MUA har å si - tilsammen tror jeg de kan alt om negler *hihi*

Anne Karin sa...
24. februar 2009 kl. 23:06

Lurer på om jeg skal prøve den som heter Nail Tek Xtra istedet. Blir vel med på min neste bestilling fra H2T :) Jeg gir ihvertfall ikke opp med det første! :D