My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

DV8

Denne lakken har jeg hatt lyst på lenge, men den har vært utsolgt fra H2T i lang tid. Plutselig en dag hadde de fått inn flere, og da var jeg rimelig kjapp til å bestille. Nydelig tealfarget hololakk, som dekker perfekt på to strøk. Eneste negative jeg har å si om disse OMGlakkene er at de flasser av ganske kjapt, og da i store flak som man kan rive av neglen. Virker som om de ikke sitter skikkelig til tross for base.


I've been lemming this for a while, so I was quick to order when H2T restocked :) A gorgeous teal color. My only complaint is that holo polishes tend to chip faster on me than regular polishes.

2 kommentarer:

Ane Kristine sa...
20. februar 2009 kl. 11:10

Alle blå lakker får meg til å skjelve i knærne, denne her er helt fantastisk nydelig!!

Anne Karin sa...
20. februar 2009 kl. 15:43

Ja, denne er rett og slett deilig! Nesten så jeg tenker på å kjøpe en backup bare sånn i tilfelle :)