My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Prøvd to til...

I går kveld måtte jeg prøve noen fler av de nye neglelakkene, og valget falt på Joy. Og Gud, for en deilig farge! Nydelig og varm lillafarge som er akkurat passe mørk (i motsetning til feks midnight ride som ser helt sort ut noen ganger).


Nå i kveld fjernet jeg Joy til fordel til Magical. Dette er en metalic beige farge, og grunnen til at jeg kjøpte den var vel egentlig for å ha noe mer nøytralt. Helt grei farge, men som med de andre fra denne kolleksjonen, så synes jeg penselstrøkene vises litt for godt. Ellers har jeg ingenting og utsette.

3 kommentarer:

Viola sa...
3. januar 2009 kl. 16:42

For en artig blogg!
Fine neglelakker, har to av de samme som dine ;)

neglelakkmani sa...
4. januar 2009 kl. 06:24

Hei! Jeg synes neglebåndene dine har blitt veldig fine nå, godt jobbet!Håper det er greit at jeg kommenterer det. Fine lakker også. :)Også var det nesten umulig å kommentere her med en wordpress-id.:lol:

徵信社 sa...
26. november 2009 kl. 19:52

I love it! Very creative!That's actually really cool.
謝謝你的文章分享,請你有空到我

參觀,Thanks