My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

OMG!

Enda en samlepost med flere manier.. Har vært litt dårlig til å legge ut de siste dagene. Etter siste pakken kom ble det først ChG For Audrey. Etter å sett masse bilder av denne tenkte jeg det var på tide å skaffe meg en selv. Dette skal være den spesielle blåfargen Tiffany's har. Har ikke noe forhold til hverken butikken eller Audrey Hepburn, men lakken falt i smak likevel. En delikat blåfarge (turkis) som samtidig er litt frisk. Tror ikke det blir så lenge til neste gang denne skal brukes ;-)



I går var det OMG som sto på lista. Har tidligere kjøpt FYI, så jeg måtte jo prøve OMG. Diiger de holografiske lakkene, og skulle ønske H2T hadde litt flere farger på lager. Spesielt de blå og lilla... Der er så kule at jeg ser på neglene mine hele tide *ler*


I kveld ble det en ny runde med Channelsque. Skal på 'jentekveld' med barselgruppa i morgen, og må ha noe som ikke er så vanlig. Vurderte også OMG, men siden jeg hadde måttet lagt på nytt uansett var det artigere å skifte farge :-)

0 kommentarer: