My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Grå og grønn

Den første jeg hadde av disse to var Essies Body language. Det er en lys, lys grå med en anelse rosaskjær i. Nesten beige på et vis. Grei å påføre, men trengte tre lag for at den skulle dekke helt, og for å unngå å se hvor ujevnt det ble noen plasser.



Etterpå ble det China Glase Passion in the pacific. Denne trodde jeg var mer turkis ut i fra bildene på H2T, men den er helt klart grønn! Må ha tre lag for å dekke helt. Jeg har eksperimentert litt, og hvis jeg feks har ett lag med For Audrey under, holder det med ett lag PITP over for å få frem riktig farge. Recycle fungerte også overraskende bra til tross for at det er to forskjellige farger. Fargene på de store bildene ble helt rare, så jeg prøvde meg på litt redigering for å vise forskjellen. Det lille bildet ligner mye mer på fargen i virkeligheten. Ihvertfall på min skjerm :) Det nederste bildet er tatt i dagslys, men er også veldig blasst.


Essie body language is a light gray with a slight pink sheer. Went on well, but it needed three coats. ChG Passion in the pacific doesn't photograph well at all. The color on the picture is dull, so I tried to make a more true picture (the tiny one). This one also needed three coats, because it was very sheer.

0 kommentarer: