My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Essie My Place Or Yours

Enda en rosa farge. Jegeg liker denne bedre enn Diva In Brown, men slike rosafarger føles fortsatt ikke helt komfortable. Akkurat nå har jeg to strøk farge på og det dekker ikke, men jeg var for lat til å ha på tre. Bildet tror jeg er tre strøk, for det ble tatt for noen dager siden da jeg prøvde fargen på den ene hånden.

Fingertuppene og neglebåndene ser skitne ut pga rester av ChG Midnight Ride som ikke kom av helt.

Ellers er neglene i en forferdelig stand... Flere av neglene har fliset seg opp så ille at de ytterste millimeterne er myke som smør. I tillegg fikk jeg en sprekk en av de lengste neglene mine, så der måtte jeg ty til nødløsning for at jeg skulle slippe å klippe av alt. Så jeg utstyrte meg med en mesoft kompress (istedet for tørkepapir) og superlim, og nå er den blitt riktig så bra! Er så glad for at jeg plukket opp dette tipset et sted! :-D Dessuten har kombinasjonen kaldt vær og det at jeg har vært lat med håndkremem resultert i at huden på håndflatene kjennes ut som om de er et nummer eller to for små. Jeg må skjerpe meg!!! Skulle ønske jeg kunne hatt håndkrem stående fremme, men det er umulig med mine to små. Min eldste elsker å klemme/trykke ut alt som heter kremer eller såpe, så da blir lite igjen til meg *ler*

I like this color better than Color clubs Diva in brown, but I'm still not comfortable wearing pink. This color needs tree coats to be opaque. And don't mind the "dirty" fingers. It's just leftovers from ChG Midnight ride :-)
My nails are in horrible condition. Some of my nails are peeling, so they are very soft at the ends. Besides, one of my longer nails split, so I had to do an emergency repair with glue and tissue. I'm so happy that I picked up this tips somewhere! And the cold weather and lack of applying hand cream have left my skin feeling a size to small. Shame on me!

0 kommentarer: