My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Samlepost og godt nytt år!

Lille julaften eller deromkring kom den siste pakken fra H2T. Hadde egenlig tenkt å vente til over jul med å bestille, men fristelsen ble for stor :-D Innholdet var som følger:

China glaze Delight, joy og Magic fra Romatique kolleksjonen. Jeg overrasket meg selv (høres litt teit ut men...) ved å velge tre fra den varme paletten istedet for den kalde, for jeg er helt klart mest fortolig med den kalde delen av skalaen. Har veldig lyst på den blå og lilla fra den kalde paletten, så mulig jeg bestiller noen av de senere.


China glaze Recycle, FYI og Passion in the pacific


China glaze neglebåndsolje, Color Club Fresh Picked og Essie My place or yours




Nyttårsaftens mani var ChG FYI fra OMG kolleksjonen. En beige, holografisk lakk. Ville egenlig ha de som var blå eller lilla, men det var litt utplukket. Uansett så synes jeg denne fargen var helt grei. Litt tynn å påføre, så hvis det ble mye på kosten så fløt det utover ganske fort. dessuten trengs det tre strøk for at den skal dekke skikkelig. Synes den holografiske effekten er kjempekul, og klarer ikke å la være å se på neglene mine *ler*


Før FYI hadde jeg recycle. Denne er helt grå uten noe skimmer eller glitter. LItt spesiell farge for en neglelakk kanskje, men liker den veldig godt. To strøk dekker godt.



Got my last package from H2T around the 23rd. And even though I like cooler colors, I got three colors from the warm Romantique collection. Maybe I'll get the blue and purple later. My last two mani's have been ChG Recycle and FYI. Absolutely LOVE the holo, and can't stop looking at my nails. Too bad the two I really wanted was sold out at H2T (blue and purple - shocker! *lol*). Recycle needed two coats and FYI needed three.

1 kommentarer:

Pixelpig sa...
4. januar 2009 kl. 11:08

Jag älskar FYI! den är tillräcligt "tråkig" att ha på jobbet, men så plötsligt kommer solen fram och alla "gubbarna"blir hypnotiserade" :-D