My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Pakke fra H2T!

Denne gangen er jeg imponert! Fikk beskjed om at pakken var sendt den 10. desember, og den kom i dag den 15.! Ikke verst :-D Forrige pakken ble stoppet i tollen, men fikk det utlevert uten å sende inn papirene jeg fikk beskjed om å sende. Pakkene har vært merket med alle detaljer, så da jeg fikk beskjed om at den ble stoppen p.g.a. dårlig merking ble jeg litt paff. Fikk selvsagt ikke noe svar på mailen jeg sendte tilbake...

Glassfil, tynner, China Glaze Calcium Gel Fortifier, Poshé hurtigtørkende overlakk


ChG Rodeo Fanatic, ChG Channelesque, Color Club Diva in brown og Maybelline Midnight blue. Sistnevnte var ikke med i pakken, men var en del av en forsinket bursdagsgave fra en venninne.


H2T haul! The pakcage arrived in 5!! days. Last time I had to wait for 2 weeks because it got held up in customs.. The Maybelline was not a part af the haul, but a gift from a friend :-)

2 kommentarer:

Ane Kristine sa...
17. desember 2008 kl. 10:13

Pakker er moro! Jeg bestilte og Rodeo Fanatic fra H2T i min siste pakke, men ikke fått prøvd den enda. Den ser ihvertfall helt fantastisk nydelig ut i flasken :)
Moro med flere norske neglelakkblogger!

Anne Karin sa...
19. desember 2008 kl. 17:22

Tusen takk for kommentar! Har endelig prøvd RF, og den er virkelig nydelig. Gled deg! :-D