My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Mine nye China glaze

Da har jeg endelig fått prøvd de to nye ChG lakkene jeg fikk i posten. Har vært syk de siste to dagene, så jeg har tilbringt mesteparten av tiden på sofaen (ihvertfall så mye jeg har fått til med to gutter på 2,5 år og 10 mnd fartende rundt).

Først Rodeo Fanatic. Lekker, lekker, lekker blåfarge! Litt crappy påføring, men det får bare være :-)


Channelesque. Jeg skjønner helt og fullt hvorfor slike farger har vært i vinden i det siste, for denne var nydelig. Veldig Chic. Vil ha YDKJ også, men de var utsolgt på H2t så jeg har ikke somlet meg til å bestille fra en annen plass enda...


Og jeg digger Poshé-overlakken min! Endelig kan jeg gjøre ferdig alt på en gang istedet for å vente i en uendelig lang tid før alt tørker. Det tar litt lenger tid enn de 5 minuttene det står på flaska før alt er gjennomherdet, men legger du til 10 minutter til så er du der.

Prøvde forresten å fjerne løsneglene i går, men de sitter noe innmari godt. Gjorde sikkert bedre arbeid denne gangen. I tillegg er flere etterfylt for å prøve å jevne de ut litt. Satt med lillefingerne i ren aceton lenge i går uten hell. Løsneglen begynte å gå i oppløsning, men ikke geléen. Så det endte opp meg at jeg pirket den av, og tok med meg ett lag ekte negl i tillegg. De andre neglene får være i fred en stund til, bare så det er sagt. Eventuelt må jeg prøve å file bort gelé-laget først, og så dyppe fingrene i aceton etterpå.

*på pekefingeren og lillefingeren ser dere min stygge uvane... Er mer ivrig på å bite på huden rundt neglene enn selve neglene ...au!... Har et stort sår på høyre tommel også, og det utrolig hvor man venner seg til å gå rundt og ha litt vondt hele tiden.*


Been sick the last two days, so I'v spent most of my time laying on the sofa with my kids running around me. Tried the last two ChG polishes I've bought, and I love them both. And I totally get the rave about colors like Metro chic and YDKJ ;-) I also tried to remove my fake nails without any luck.

0 kommentarer: