My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Gosh Purple heart

Denne neglelakken kjøpte som en gave til meg selv fra guttene mine *hehe* Den er lilla, men har et grønt skjær (såkalt duochrome). Ut i fra bilder jeg har sett så vil jeg si at den minner om Nubars Pecock feathers, men siden jeg ikke har sett den IRL, blir dette bare gjetting.



Fin farge, men konsistensen var litt trøblete. Litt seig og tørket fort (det at jeg hadde dårlig arbeidslys og en gutt på 2,5 år hengende over meg gjorde ikke situasjonen noe bedre heller *knegg*). Klarte meg med to strøk for å dekke helt.


Bought this nailpolish for myself as a Christmas present from my two sons. It's called Purple heart (purple/green duochrome from Gosh) and it reminds me of Nubar Peacock feathers (from the pictures I have seen of it). Two coats was enough, but it dried very fast, so not the best to apply.

0 kommentarer: