My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://negler.annekarin.com/ and update your bookmarks.

Diva in brown...

...heter denne fargen fra Color club, men jeg kan ikke påstå at den får meg til å føle meg som en diva. Denne er vel det som kalles "job appropriate color" på de engelskspråklige bloggene. Fargen så ganske grei ut på andre bilder, men falt ikke helt i smak hos meg. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er som er galt, men den føles bare ikke ut som "meg". Jeg liker best kalde farger, og blå og lilla står øverst på listen. Denne falt vel litt utenfor den kategorien. He he.

Derimot tør jeg vedde på at min mor liker den :-p Hun synes det er penest med lyse, nøytrale, gjennomsiktige farger som ikke synes godt. Men hun er over 50 og bruker minimalt med sminke og biter negler, så det er vel det eneste hun føler hun kan bruke. Jeg liker best at neglelakken vises :-D

Dette er forresten 3 strøk, og jeg syntes ikke den var noe god å påføre sammenlignet med ChG og OPI.




...is the name of this color, and I don't like it very much. Can't put my finger on it, but it just doesn't feel like me. Don't like the application either. This is three coats.

0 kommentarer: